وضو بگیر بیا تو!!

برای دیدن پروفایل روی امیر سامان کلیک کنید نظر خصوصی بروسمت چپ پایین تماس با امیر!

وضو بگیر بیا تو!!

برای دیدن پروفایل روی امیر سامان کلیک کنید نظر خصوصی بروسمت چپ پایین تماس با امیر!

شهــــــــــــــــــر

وای وای انگار خاک مرده پاشیدن تو شهر خراب شده....

سرم داره میترکه.هوای آلوده مرده شور این پایتخت رو ببرن....

امروز جاتون خالی تو هوای بسیار پاک تهران رفتم پونک....

هوا خیلی گرمه منم از گرما متنفرم...

حالا یه سری آدم بی شعور میخوان سر به سر آدم بزارن به یارو تاکسیه میگم مستقیم میری؟

میگه نه مستقیم میرم؟؟؟!!!!!

سوار ماشین شدیم تا اونجا نمک ریخت آخرش گفتم حاجی دیشب بغل خیارشورا خوابیدی؟؟؟

داشتم پیاده میشدم گفت بقیه پولتو ندارم بدم میخوای جاش بوق بزنم؟؟؟گفتم نه (سانسور)بزن!

آخ اون موقع لبو شده بود....

اومدنی دیدم یه پسره داره قرآن پخش میکنه از این کوچولوها...

اومد طرفم گفت آقا قرآن میخوای منم گفتم بزار بگیرم شروع کرد به حرف زدن....

ما از کمیته بچه های بی سرپرستیم هر چقدر در توانتونه کمک کنید...

گفتم میشه کارتتون رو ببینم توجهی نکرد گفت 1000 تومن 5000تومن هر چقدر کمک کردین اجرتون با آقا امام حسین...

از اونجایی که قیافش خلاف بود قرآن پسش دادم اومدم....

تو رو خدا می بینین...

به اسم قرآن چه کارا میکنن....

از بیرون اومدم دیدم پدر نرفته سر کار....

اومدم بشینم پای نت گفت امیر بابا انقدر نشین پای اون چشات سوراخ میشه.؟کی از اینترنت دست برمیداری؟

منم گفتم:نگران نباش روز ملی شدن آبگوشت مورچه....

خندید....



نظرات 2 + ارسال نظر
نیوشا یکشنبه 5 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:50 ب.ظ

سلام

و علیک
بعدش؟

EmetiS یکشنبه 5 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:30 ب.ظ http://star3petit.blogfa.com/

سلام امیر
چه بی جنبه ای
خوب یارو خواسته باهات شوخی کنه یکم بخندین
چشم چطوری سوراخ میشه ؟

سلامـ آبجی عزیز.
نمیدونم یا مردم نمکدون شدن یا من بی جنبه.
نگران نباش ما سوراخش میکنیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد