وضو بگیر بیا تو!!

برای دیدن پروفایل روی امیر سامان کلیک کنید نظر خصوصی بروسمت چپ پایین تماس با امیر!

وضو بگیر بیا تو!!

برای دیدن پروفایل روی امیر سامان کلیک کنید نظر خصوصی بروسمت چپ پایین تماس با امیر!

خوب سلام دوستان عزیز

ممکنه بــــــــــنده شهید بشن....

فردا کارنامه میگیرم..

فکر کنم بیچاره ام

برای همین ممکنه چند روزی نباشم...

البته هستم..

چون هیچوقت از نت محروم نمیشم..

نت عشق منه..

پس تا فردا بای بای.

love

همه
لرزش دست و دلم
از آن بود که
که عشق
پناهی گردد،
پروازی نه
گریز گاهی گردد.
آی عشق آی عشق
چهره آبیت پیدا نیست 


*** 

و خنکای مرحمی
بر شعله زخمی
نه شور شعله
بر سرمای درون
آی عشق آی عشق
چهره سرخت پیدا نیست .

 

  

***  

غبار تیره تسکینی
بر حضور ِ وهن
و دنج ِ رهائی
بر گریز حضور.
سیاهی
بر آرامش آبی
و سبزه برگچه
بر ارغوان
آی عشق آی عشق
رنگ آشنایت پیدا نیست

                              

پــــــــــــــــــــــدر


((((یک کشتی در حال بارگیری چندین تن جوراب در چین است 

همه با هم دعا کنیم سالم وبه موقع برای روز مرد به ایران برسه !!!!!)))))


13 رجب روز ولادت حضرت امیرالمومنین علی (ع) و روز بزرگداشت مقام پدر گرامی باد...


بروبچ عزیز روز پدر مبارک.


ایشالله یه روز همتون پدر و مادر بشید....

منم همینطور انقدر دوست دارم بچمو ببینم....


ولی کو تا 25 سال دیگه!!


ما که یه ادکلن 212 برای بابامون خریدیم!دیگه ما محصلا فقیریم دیگه


میخواستم یه سوال بپرسم شاید بعضی شنیده باشن...


 لیلی زن بود یا مرد؟؟؟؟


عکسی که در زیر می بینید(دانلود کنید)مربوط به ناصری بن لادن است که این پست مخصوص دانش آموزان ابوریحانه....


http://parsaspace.com/files/7289144884/?c=737


لطفا دوستان عزیز هر جا دیدین با شاتگان بزنیدش خونش گردن ماست!

مژدگانی خوبی براش کنار گذاشتیم!!!!گرچه انقد نمی ارزه!


علی شرمنده شارج گوشیم ته کشید...

سلام بر دوستان خوبم....






اشتباه نشه اینو آماده کردم فردا برم سراغ معلما...

الحمدالله فردا آخریشه بدیم راحت شیم....

گرچه راحت که چه عرض کنم....تازه اول بدبختیمونه...

به هر حال امیدوارم مصیبت وارده بر همه دوستان انسانی تسلیت باد...

shape my heart

فکر کنم دیگه همه این آهنگو شنیدن.....

آره همه شنیدن

به نظرم دانلود کنید شاید داشته باشید اونوقت فحش ندین....

ادامه مطلب ...

فال2

فال سری دوم برای دوستان مهر به بعد.... ادامه مطلب ...

فال

یه پست زدم شونصد صفحه برای این چند روزی که نیستم دوستان من به این فال اعتقاد دارم مطمئنا شما هم باورش میکنید.... ادامه مطلب ...

پیروزی پرسپولیس را به همه پرسپولیسی ها تبریک میگویم همچنین تسلیتی جان گداز و جانسوز به ملوانی ها و استقلالی های عزیز.خوب نمیخوام کسی باهام چپ بیفته وللش.مرده شور همشونو ببرن دیگه فوتبال الان فوتبال نیست سیاسیته...

امروز میخوام درباره یه دو تا موضوع صحبت بکنم...

1-فیلم درباره الی

فکر میکنم دیگه همه فیلم درباره الی رو دیدین....

تا حالا دقت کردین فیلمی که انقد روی شما و احساساتتون تاثیر میذاره یه ذره آهنگ هم وسطش پخش نمیشه...؟

شما در طول فیلم صدای غرش دریا رو میشنوین که یک موقع هایی کم و گاها بلند میشه...

وقتی که صدای دریا زیاد میشه نشون دهنده ی خشم دریاس...

وقتی هم که کمه نشون دهنده ی مرموز بودن دریاس....

امیر شوهر شقایق فراهانی بود میدونستین انقدر تو حس فیلمش رفته بود که میگن تو خونه هم همون احساسات رو داشته؟

فکر میکنم ما ایرونیا فقط تو فکز اینیم که آخر فیلم خوشگل تموم بشه ولی به ریزپردازی های کارگردان دقت نمیکنیم....

و آما گزینه دوم رو برید نمیدونم که هنگامه رو میشناسن یا نه ولی بزرگترین سوتی قرن رو تو موزیک ویدئوش داده میگین چی نگاه کنید....

اول ویدئو مینویسه سال 1995 و وسط آهنگ هنگامه سوار جیپی میشه که سال2010 ساخته شده حالا من نمیدونم اون کارگردان خنگ فکر نکرده اصلا اون مدل جیپ سال1995 نبوده؟

راستی من نمیدونستم الناز شاکردوست با علیرضا حقیقی دروازه بان پرسپولیس عروسی کرده شما میدونستید؟؟؟؟

آهنگ تهی واقعی رو برای دانلود گذاشتم امیدوارم خوشتون بیاد....

 اونم با چاهار کیفیت برای رفاه شهروندان......

ولی ادامه مطلبه....

ادامه مطلب ...