وضو بگیر بیا تو!!

برای دیدن پروفایل روی امیر سامان کلیک کنید نظر خصوصی بروسمت چپ پایین تماس با امیر!

وضو بگیر بیا تو!!

برای دیدن پروفایل روی امیر سامان کلیک کنید نظر خصوصی بروسمت چپ پایین تماس با امیر!

اوووووووووووووووووووف

خوب سلام...

آخه میدونی امروز کارنامه گرفتم...

اصلا خوشحال نیستم..

ولی بی خیال ایشالله تابستون پاس میکنیم....

مره شور عربی رو ببرن....

امروز میخوام یه چیزی بگم....

برای من جای تعجب داره خوب نه من بلکه همه بچه های این دوروزمونه(البته من مرد شدم)زیاد می فهمن....

برام جای تعجب داره جوونای 14 15 ساله ممکلت ما انقد روحیه بدی داشته باشن...

امروز یه پسر رو دیدم داشت بلند بلند تو خیابون فحش میداد....

نمیدونم میگفت مشکل دارم...

یا مثلا دختری که چند روزه همش داره دعا میکنی یا یکی از نت میره.....

نمیدونم واقعا چرا باید از این سن مشکلات در خونه ی آدمو بزنه....

خودم شخصا 17 سال عمر با عزت از خدا گرفتم(توجه تریپ بابابزرگا) هنوز مشکل بزرگی نداشتم....

بابام دو ساعت نصیحتم کرد...

اما کو گوش شنوا؟؟؟؟!!!!!!


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 


پ.ن:مهسا جان از یادم نرفتی ما به یادتیم به قول خودم

 حکایت عشق تو در قلب من حکایت اون افغانیه که اومده ایران و برنمیگرده شهرش...

نظرات 2 + ارسال نظر
شالیزه چهارشنبه 1 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:00 ب.ظ http://taka.blogfa.com

سلام
بابا معلما از دانش آموزا دل پر دارن نصف نمره رو میکشن پایین مگه نمره واقعی میدن دستت!؟
بیخیال...
راستی تابستونت مبارک داداش!
آپم . بدو بیا

صدف شنبه 4 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:19 ب.ظ

دیدی گفتم خنگی

هه هه هوپسک.
تو کار و زندگی نداری حداقل یه آیدی میزاشتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد