وضو بگیر بیا تو!!

برای دیدن پروفایل روی امیر سامان کلیک کنید نظر خصوصی بروسمت چپ پایین تماس با امیر!

وضو بگیر بیا تو!!

برای دیدن پروفایل روی امیر سامان کلیک کنید نظر خصوصی بروسمت چپ پایین تماس با امیر!

پیروزی پرسپولیس را به همه پرسپولیسی ها تبریک میگویم همچنین تسلیتی جان گداز و جانسوز به ملوانی ها و استقلالی های عزیز.خوب نمیخوام کسی باهام چپ بیفته وللش.مرده شور همشونو ببرن دیگه فوتبال الان فوتبال نیست سیاسیته...

امروز میخوام درباره یه دو تا موضوع صحبت بکنم...

1-فیلم درباره الی

فکر میکنم دیگه همه فیلم درباره الی رو دیدین....

تا حالا دقت کردین فیلمی که انقد روی شما و احساساتتون تاثیر میذاره یه ذره آهنگ هم وسطش پخش نمیشه...؟

شما در طول فیلم صدای غرش دریا رو میشنوین که یک موقع هایی کم و گاها بلند میشه...

وقتی که صدای دریا زیاد میشه نشون دهنده ی خشم دریاس...

وقتی هم که کمه نشون دهنده ی مرموز بودن دریاس....

امیر شوهر شقایق فراهانی بود میدونستین انقدر تو حس فیلمش رفته بود که میگن تو خونه هم همون احساسات رو داشته؟

فکر میکنم ما ایرونیا فقط تو فکز اینیم که آخر فیلم خوشگل تموم بشه ولی به ریزپردازی های کارگردان دقت نمیکنیم....

و آما گزینه دوم رو برید نمیدونم که هنگامه رو میشناسن یا نه ولی بزرگترین سوتی قرن رو تو موزیک ویدئوش داده میگین چی نگاه کنید....

اول ویدئو مینویسه سال 1995 و وسط آهنگ هنگامه سوار جیپی میشه که سال2010 ساخته شده حالا من نمیدونم اون کارگردان خنگ فکر نکرده اصلا اون مدل جیپ سال1995 نبوده؟

راستی من نمیدونستم الناز شاکردوست با علیرضا حقیقی دروازه بان پرسپولیس عروسی کرده شما میدونستید؟؟؟؟

آهنگ تهی واقعی رو برای دانلود گذاشتم امیدوارم خوشتون بیاد....

 اونم با چاهار کیفیت برای رفاه شهروندان......

ولی ادامه مطلبه....


MP3 – 320

دانلود



MP3 – 192

دانلود

 

MP3 – 128

دانلود


نظرات 12 + ارسال نظر
دانش شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:21 ق.ظ

سلام هرکسی یه سلیقه ای داره امامن ازاین رپرایی که هرچی گیرشون بیادمیخونن بدم میاد رپرفقط یاس وهیچکس بروگوش کن حالشوببر البته یه نفردیگه هم هست امااونونمیگم

آره یاس بهتره حداقل یه ذره نصیحت میکنه.

آرمین آران شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:47 ق.ظ http://aranlar.blogsky.com

ایول به موزیک فیلم دقت نکرده بودم
کلیپ ها رو ولش کن بابا

shaghayegh شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:07 ب.ظ http://www.lifeislooove.blogfa.com

جووووووووووووووووووون خودشون عادلانه بردن و حق به حقدار رسید

shaghayegh شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:13 ب.ظ http://www.lifeislooove.blogfa.com

شاکردوست با حقیقی
دروووووووووووووووووووووووغ
بیچاره حقیقی

به به شقایق خانوم خوش اومدی.
نه بابا راسته....
چرا اتفاقا به هم میان.

shaghayegh شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:17 ب.ظ http://www.lifeislooove.blogfa.com

این بازیگر زن سینما به کلی آشنایی با علیرضا حقیقی را تکذیب کرد. او در این باره به خبرآنلاین گفت:« من فقط یک بار ایشان را در سینما دیدم. خبر ازدواج ما کذب محض است. حتی بعد از انتشار این خبر ، پدرم با من تماس گرفت و گفت تو بی اجازه ما ازدواج کرده ای؟ . من می خواهم برای انتشار این خبر شکایت کنم. »
شاکردوست درحالی اساسا آشنایی با علیرضا حقیقی را تکذیب می کند که که در روز 11 بهمن گذشته ، خبرگزاری رسمی ایسنا در اخبار خود از جشنواره فیلم فجر ، از حضور شاکردوست و همسرش در جشنواره فیلم فجر برای تماشای فیلم فاصله خبر داده بود. در آن خبر از علیرضا حقیقی دروازه بان پرسپولیس به عنوان همسر شاکردوست نام برده شده بود. خبری که روز بعد در روزنامه های سیاسی کشور منتشر شد و در همه یک ماه گذشته ، هیچ یک از طرفین ، این خبر را تکذیب نکردند.
او اما درباره اتفاقات روز نمایش فیلم فاصله می گوید:« ایشان به تماشای فیلم من آمده بودند. تا قبل از این آقای حقیقی را ندیده بودم اما آنجا که داشتم با مردم عکس یادگاری می گرفتم ، ایشان به سمت من آمد و از بازی ام در فیلم تشکر کرد. از فردای آن روز شایعات شروع شد و در چند هفته ، روزنامه ها مرا شوهر دادند درحالی که ازدواج نکرده ام .»
شاکردوست در این باره که چرا همان زمان به این خبر عکس العمل نشان نداده است ، گفت:« من آن موقع مسافرت بودم . برای همین از این خبر مطلع نشدم. برای همین هم بود که آن زمان به این خبر واکنش نشان ندادم.» اگرچه در همه یک ماه گذشته هم این ستاره سینمایی واکنشی به توالی انتشار این شایعه در نشریات مختلف نداشته است.
این بازیگر سرشناس درباره این شایعه که در یکی از اردوهای پرسپولیس به دنبال حقیقی رفته است و اینکه بسیاری از نزدیکان به پرسپولیس این دو را با یکدیگر دیده اند هم گفت:« من فقط همان یک بار ایشان را دیدم.»
او درحالی که می خندید ادامه داد:« من به دنبال آقای حقیقی رفته ام؟ این حرف را چه کسی زده است؟ »
شاکردوست اصرار داشت تا نام این افراد فوتبالی که خبر رویت این دو را در اردوی تیم رسانه ای کرده بودند بداند ، اما خبرنگار ما به او گفت:« شما که اساسا اصرار دارید فوتبالی ها را نمی شناسید پس چه دلیلی دارد تا ما به شما اسم بگوییم ؟ »

خوندی این گزارش خبر آنلاین بود

اوووووووووووووووووووووووووووووووووووف!!!
بابا شقایق تو دیگه کی هستی...
رفتی دنبالش خوب منم گفتم شما میدونستید من که نمیدونستم...
منم از کسی شنیدم...

shaghayegh شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:42 ب.ظ http://www.lifeislooove.blogfa.com

شیمی و املا
در ضمن وقتی داربی ها رو استقلال میبره
قهرمان لیگ سپاهان میشه
ذوب آهن بازی های آسیاو.....
دیدن پرسپولیس هیچ کاری نکرده
عوامل سیاسی ترجیح دادن ببره
غیراز اینه

یه دختر تنها شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:30 ب.ظ http://www.tanha74.blogsky.com

آخه چرا دعای بد می کنی؟
دعا کن مثلا ۱۷ای ۱۶ای یا یه کم بالا تر بشم
من می گم کمه کم ۱۴
آخه اگه زیر ۱۴ بشم یعنی تجدید
واسم دعا کن خوب؟

چرا؟
چشم ایشالله 20 بشی.
چشم بیا بزن.

نسیم شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:43 ب.ظ http://purebreath.blogfa.com

به به امیرسامان عزیزم

درسا چه طورن؟ امیرجان تو بلاگ اسکای وب زدی من نمی فهمم کی آپ میکنی ها..

راستی منم تبریک برای قهرمانیمون

به به نسیم جان خوش اومدی.
خوبن سلام میرسونن...
مرسی پرســـــــــپولیسی

صمیم شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:38 ب.ظ http://www.samim2h.blogfa.com

ای....بد بازی نکرد...
ولی قهرمانی حقش بود.

آره 100%

فرشته یکشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:47 ب.ظ http://www.fafa-fereshte.blogfa.com

ای بابا عروسی کیلو چنده؟؟؟
یارو دوس دخترشه

ماشالا اوازشون پیچیده بود یه مدت

نکته: دوستان عزیز تازگی ها به زن جماعت میگن یارو.
آره منم شنیدم ولی میگن شایعه اس.
مرسی اومدی.

شالیزه یکشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:26 ب.ظ http://taka.blogfa.com

داداش ایران هم شد فوتبال ؟
آدم بیکار باشه بشینه فوتبال ایرونی نگاه کنه ؟
حقیقته . ایران تو فوتبال اصلا موفق نیس

راستی آپــــــــــــــــــم

فرشته دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:23 ق.ظ http://www.fafa-fereshte.blogfa.com

دوزاری دیگه قدیمی شده..
الان دیگه ده تومنی میافته :)
ها راستی زن جماعت یارو نیس ولی از این یارو بدم میاددددد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد